суботу, 5 жовтня 2013 р.

Писанка-мотанка

Привіт моїм читачам!!! Змушена вас трохи засмутити - буду тепер рідше радувати вас новинками, бо мій фотоаппарат  помахав мені остаточно "па-па", а на новий треба трохи часу і не тільки часу . Та в мене назбиралось вже багацько нових робіт, тому як-то кажуть "як тільки, так зразу"
Нещодавно сортувала свої фотки, яких назбиралось доволі таки багато і які я за звичкою дуже поганою звичкою  розкидаю по всьому компютеру, а потім довго і нудно збираю. Знайшла одне фото, яке я вам не показувала. Перед Великоднем я ходила на майстер-клас в творчу майстерню "Баобаб", МК по писанці-мотанці. Це старовинний вид писанки, по типу ляльки мотанки, робили ми його з деревяної основи та ниток. Одненьку я зробила на самому МК, а другу вже доробляла вдома - бешкетників у мене два, і кошиків великодніх було теж два. Ось що в мене вийшло

4 коментарі:

  1. Цікава ідея з яєчною мотанкою!

    ВідповістиВидалити
  2. Я навіть і не знала, що є такий вид писанок! Магічні писанки!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна писанка. МИ з дітками таку на майстер класі робили, супер виглядає!

    ВідповістиВидалити