понеділок, 17 вересня 2012 р.

просто так

Всім-всім привіт, я знову з вами. Зовсім мало часу є для того, щоб щось написати, в основному читаю. Вчора цілий день передивлялась МК дівчат по скрапбукінгу (особливо упаковка та блокнотики), загорілась зробити собі для початку обкладинку на паспорт (а то у мене на обкладинці пише "паспорт Росии" - таке собі нагадування про другу Батькіщину), а потім вже блокнотик (чудовий МК знайшла у блозі Мышки Мани, все дуже класно розписано, треба тільки прикупити тканину і відправити дітей з татом спати/гуляти/робити, що хотіти і не заважати мамі).Сьогодні, поки мої зайчики робили "порядки" в хаті, я затонувала папір кавою (який аромат...) і зробила 2 коробочки для своїх (не зовсім вже своїх - замовлених) прикрас. Але Вам не покажу - фотоаппарат помахав мені ручкою - тепер відкладаю на новий. А робила коробочки по цьому МК , тільки нижню частину зробила так само як і кришечку Ще хочу Вам похвалитись, що роблю собі сайти з фотками моїх прикрас - він поки в стадії наповнення, але все одно заходьте, коментуйте - буду дуже рада Вас всіх бачити http://artbis.jimdo.com/ Всім папа

2 коментарі: